وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

تمام کاروبار ماست هشتگ

تمام کاروبار ماست هشتگ

بزن از چپ، بزن از راست هشتگ

خبرها می‌رسند از چارگوشه

بزن درهم، دروغ و راست هشتگ

فقط دستت به گوشی باشد و بس

بزن هرجا که گوشی خواست هشتگ

نه فریادی نه جیغی و نه بوقی

نماد اعتراضت just هشتگ

شده دنیا پر از ظلم و تباهی

فقط از هرطرف برخاست هشتگ

عجب کار بزرگ و باکلاسی

کلاس کار ما اینجاست: هشتگ

اگر چیزی شود ارزان بگو لایک

گران شد تا پنیر و ماست: هشتگ

از این بی‌دردسرتر نیست چیزی

تمیز و ساکت و زیباست هشتگ

اگر شد هرچه در عالم فراگیر

بیاور بی‌کم و بی‌کاست هشتگ

سعید مسگرپور

وطنزپایگاه شعر و ترانه طنز

vatanz_ir

باسلام وعرض پوزش ازمخاطبین گرامی وبلاگ

http://uupload.ir/files/by75_%D8%B4%D8%A8_%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87.jpg

باسلام وعرض پوزش ازمخاطبین گرامی وبلاگ

چند روزی غیبت داشتم آنهم حضور در مراسم اربعین ونائب الزیاره همه مخاطبین وبلاگ ان شاءالله قسمت همه آرزومندان زیارت آن امام همام ازصمیم قلب بای هم دعاکردم

باتشکر مدبریت وبلاگ

اربعین_حسینی امام_حسین

اربعین_حسینی امام_حسین

شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب

دلی دارم گرفتارِ حسین است

گدای کوچه بازارِ حسین است

دلم دردِ هزاران شعله ی آه!

لبم زخمیِ گفتارِ حسین است

ز بس که مِهرِ او در سینه دارم

جهانم رنگِ رخسارِ حسین است

اگر سر را دهم در مسلخِ او

هنوز این تن بدهکارِ حسین است

بیا ای دل بنال از غربتِ او

که این غم کی سزاوارِ حسین است

دلِ شیدای من بی تابِ رویش

گداست امّا خریدارِ حسین است

هزاران جانِ نا قابل نثارِ

فقط یک روی دیدارِ حسین است

خوشا بر من سرا پای وجودم

دو عالم عبدِ دربارِ حسین است

تمامِ هست و نیستم نذرِ عشقِ

دو دستانِ علمدارِ حسین است

به تا روزی که در قبرم گذارند

دلم مرهونِ ایثارِ حسین است

نفس اندر نفس دل بی قرار و

تنم تب دار و بیمارِ حسین است

هزار و چارصد سال است و اکنون

دلِ عالم عزادارِ حسین است!

شاعر :هستی_محرابی

اشعار ناب آئینے

shere_aeini

اربعین_حسینی امام_حسین

اربعین_حسینی امام_حسین

همه شب راه می‌روم در خواب

پای رویای من پُر آبله است

مگر از آسمانِ خانه‌ی ما

تا ضریحت چقدر فاصله است ؟!

تا در این شاهراه، گم نشوم

باز، با چشم بسته بیدارم

چند شب مانده است، تا خورشید

چند صد تا ستاره بشمارم ؟!

از مزارِ پدر به سمت پسر

در مسیری که شب به شب رفتم

تا خودِ کربلا به عشق نجف

راهِ خود را عقب عقب رفتم

ساعتم را عقب کشیدم تا

سر ساعت به کربلا برسم

روزها با شمارشِ معکوس

می‌گذشتند زود، تا برسم

یک هزار و چهارصد منزل

یک هزار و چهارصد سال است

سرِ این جاده در زمان ظهور

انتهای مسیر، گودال است

مقتلت را ورق زدم؛ می‌گفت

ته این جاده صحبت از جنگ است

یاری‌ام کن که زودتر برسم

پای رویای من اگر لنگ است

هر شب این دلهره به جان من است

نکند وقتِ خواب، دیر شود

نکند آسمان غروب کند

نکند خواهرت اسیر شود

یاری‌ام کن به یاری‌ات برسم

تا که خنجر به حنجرت نرسد

تا سواری به گَرد پاهای

دخترِ نازپرورت نرسد

پیش‌مرگانِ آسمان بودن

آخرِ راهِ ما زمینی‌هاست

روی زانوی تو شهید شدن

همه شب خوابِ اربعینی‌هاست

شاعر:رضا_قاسمی

اشعار ناب آئینے

shere_aeini

اربعین_حسینی

اربعین_حسینی

ای حامیان مکتب هل من معین سلام

جاماندگان قافله اربعین سلام

قومی پیاده بر حرم یار می روند

حسرت کشان قبر امام مبین سلام

زینب چه کرده با دل مشتاق شیعیان

گویند زائران همه،  بانوی دین سلام

زینب اگر نبود شکوهِ شرف نبود

او را دهد فرشته ز عرش برین سلام

زینب اگر نبود کنون کربلا نبود

ازاو به ما رسیده شکوه آفرین سلام

آداب اربعین و زیارت نوشته شد

زینب به شه چو داد به صوت حزین سلام

اسلام را سلام جهت دار زنده کرد

لبیک بود معنی آن بهترین سلام

زینب مرام باش که تا مکتبی شوی

لبیک یاحسین بگو زینبی شوی

ای عاشق ولا همه دم "یاحسین"بگو

سرباز کربلا همه دم "یاحسین" بگو

فریاد تو به خرمن وهّابی آتش است

کن آتشی به پا همه دم "یاحسین" بگو

ازعاشقان باشرف بیست میلیونی

بشنو همین ندا همه دم "یاحسین" بگو

هرماه ما محرم و هرشهر کربلاست

کن دین خود ادا همه دم "یاحسین" بگو

فریاد یاحسین شهیدان شنیدنی است

با لشگر خدا همه دم "یاحسین" بگو

آنانکه پیروان وفادار زینبند

گویند ازوفا همه دم "یاحسین" بگو

شاعر:استاد_کلامی_زنجانی

اشعار ناب آئینے

shere_aeini