وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

زائر امام رضا‌ هستم حلالم کنید

https://s8.uupload.ir/files/%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%B1_%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85_%D8%B1%D8%B6%D8%A7_i710.jpg

زائر امام رضا‌ هستم حلالم کنید

###############

عازم    شهر   خراسانم    دعا    گوی     شما

خدمت سلطان خوبان حضرت موسی الرضا

نایب ام  من  بر  شما با دست خالی   میروم

تا   کند  پر    دست  من   مولا   غریب الغربا

عزت  و  صحت  بخواهم  از  برای  دوستان

حل مشکل  رزق  واسع  از  غم و  غصه رها

میروم  تا  معرفت بر من   ببخشد آن  کریم

تا  نمک بر شعر من ریزد  شه  ارض  و سما

(بیقرارم)  چشم  امیدم   به   الطاف   خدا

تا    بگیرم   من    ز   مولایم   برات   کربلا

بیقرار اصفهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.