وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

در دلم احساس باران خورده دارم، می خری؟

در دلم احساس باران خورده دارم، می خری؟

یک گلستان من گل پژمرده دارم، می خری؟

در فراقش سوخت احساس نجیبم ای رفیق!

توی سینه، یک دل افسرده دارم، می خری؟

ری هر روز و شبم درگیر جنگ و ماتم است

صد شهید نوجوان بر گُرده دارم، می خری؟

نه... نگفتم عاشقم؛ ای دوست! من وابسته ام

من هزاران شعر پیکان خورده دارم، می خری؟

کودکی از سر گذشته، بی خیال خاطرات

یک قلم، یک دفتر دلمرده دارم، می خری؟

گفتم از یاران، هزاران زخم دارم یادگار

یک زمستان بغض سرما خورده دارم، می خری؟

عمر کوتاه است آری در حد و اندازه نیست

من هزاران حسرت نشمرده دارم، می خری؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.