وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

دلم هوای تو کرده هوای تو بانو

دلم هوای تو کرده هوای تو بانو

تمام ایل و تبارم فدای تو بانو

منم که ریزه خور درگه شما هستم

همیشه شامل من شد عطای تو بانو

دوباره مثل گذشته رسیده سائل تو

ببین که خالیه دست گدای تو بانو

خداکند که مرا از خودت جدا مکنی

که بوده روی سر من لوای تو بانو

به یک اشاره یتان خاک هم طلا بشود

و این که کاری ندارد برای تو بانو

شما کجا و منه کم کجا که میگویند

در آسمان همه ی مدح و ثنای تو بانو

بیا و بر منه بیچاره پس دعایی کن

که مستجاب میشود هر دعای تو بانو

زبانزد است کریمیـــــه خانِــــدان شما

ز خاطـــــرم نرود نام جـــــاودان شما

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.