وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

ذهن داغان

ذهن داغان

ذهنِ من از  غم دوری تو داغان   شده است

هچو زلفِ تو دلم  زار  و پریشان  شده است

اینکه در فکر من آید      " که توئی  بادگران"

اینچنین است که فکرم زِتوداغان شده است

در  کجائی  که  ببینی  زِ  فراقت  ای دوست

همه ی روز و مه و سال زمستان  شده است

مُردنِ  در برِ  تو غُصه ی  سختی است ، ولی

بی توام  قِصه ی مردن دگر آسان شده است

از چه پنهان بکنی آنچه  گذشت است ، کنون

ماجرای من  و تو  بر  همه   رمّان شده است

گفته بودی که به هجرت دلِ من خون بشود

بله  خونین شده و راهی چشمان شده است

بعد از این شعرنشاط از منِ ( مهدی) مطلب

که هر آنکس طلبید ازمن وگریان شده است

شعر:

مهدی میرابی- جاجرم

هفت هنرخراسانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.