وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

تا به کی غافلی

تا به کی غافلی

خبر  از  گردش دوران نه تو داری و نه من

خبر  از حکمت  یزدان نه تو داری و نه من

آدمی  در  سفر  و  نیست  ز  پایان خبرش

خبر از   رفتن انسان   نه تو داری و نه من

تا  به کی غافل از احوال دل خون جگران

خبر از  حال  ضعیفان نه تو داری و نه من

پیش چشم منو تو خلق به صدغصه دچار

خبر  از حال  پریشان نه تو داری و نه من

غرق  دنیا  شده  و  مست  به  دنیای  دنی

خبر  از سفره  بی نان نه تو داری و نه من

خواب  غفلت   شده  درگیر امور  من و تو

خصلت شخص مسلمان نه توداری ونه من

بی تفاوت   شدن  و  حاصل  آن بی دردی

خبر  از  دیده  گریان  نه تو داری و نه من

دور  گشتن  ز  مسلمانی  و  دوری  ز خدا

گوش  بر  آیه  قرآن  نه  تو داری و نه من

چشم ما مانده به ره تا که   بیاید   مهدی

صبر  بر  آتش هجران نه توداری و نه من

کی شود    باز   بیاید ز   سفر  منجی  ما

طاقت  دوری  ایشان نه تو داری و نه من

(بیقرارم)شده ام خسته وسرگشته و زار

خبر از گردش دوران نه تو داری و نه من

بیقرار اصفهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.