وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

حکایت دعای مادر

حکایت   دعای    مادر

عالِمی  گفتا  که  بودم  در دعا

محضر    مولای   عالم    کربلا

من خودم دیدم جوانی درحرم

گفت ومولایم سلام ای سرورم

ناگهان   آمد  ندایی   بر  جوان

اَلسَلام بر تو  ز ما در این مکان

مات وحیران مانده بودم زین ندا

از  خودم بیخود شدم زین ماجرا

بر  جوان  گفتم  ترا  دارم  سوال

این عنایت ازچه باشدشور وحال

این مقامت ازچه آوردی به دست

این سعادت برتو باشدحق پرست

خواستم   تا   که  بگوید   راز  آن

تا   بگویم    من    برای    دیگران

گفت و ای عالِم دعای  مادر است

لطف   بابا   و   خدای  داور است

سالها   خدمت   نمودم    بر   پدر

من   غلام   مادرم    بی درد   سر

مادرم   گفتا   به  من  روزی  پسر

خواهشی   بنما  ز  ما  ای تاج سر

گفتمش  بر  من  دعا   کن   مادرم

ای  پدر  ای   هستیم   ای   یاورم

تا  نظر  بر  من  کند  مولا  حسین

هستی     عالم      امیر     عالمین

مادرم    اینک   دعایش مستجاب

می دهد  مولای  من  اینک جواب

( بیقرارا )   خدمت     مادر    نما

تا  شوی  در  زندگی  حاجت  روا

بیقرار اصفهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.