وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

زهرای من زهرای من

زهرای من زهرای من

هرگز نمی شد  باورم

رفتی تو زهرا  از برم

آتش زدی بر جان  من

زهرای من  زهرای من

ای  مادر   طفلان  من

ای هستی وایمان من

ای گلشن و بستان من

ای دردم و درمان من

آتش زدی  برجان من

زهرای من زهرای من

بی تو  ببین تنها  منم

بیکس دراین دنیا منم

درسوگ تو  زهرا  منم

مجنون   بی لیلا  منم

آنش زدی بر جان من

زهرای من زهرای من

رفتی  کجا جان علی

ای روح وریحان علی

خورشیدرخشان علی

ای   ماه    تابان  علی

آتش زدی بر جان من

زهرای من زهرای من

ای هستی وای یاورم

ای یاس من  نیلوفرم

من(بیقرارت)همسرم

ای  نازنین  تاج سرم

بیقرار اصفهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.