وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

فروش شیر توالت ۵۸میلیون تومانی در بازار

فروش شیر توالت ۵۸میلیون تومانی در بازار

فتح باب

شیر توالت است این یا که الهه‌ی ناز؟

باید که با لطافت این شیر را کنم باز

پنجاه‌وهشت میلیون دادم برای این شیر

گفتم که در توالت شاید بخواند آواز

گفتم که شاید این شیر کوک «دو سل دو» دارد

در دستگاه ماهور با شیر می‌زنم ساز

گفتم که خارجی‌ها ماهور را ندارند

دیدم صدا نمی‌داد هر قدر می‌زدم جاز

گفتم که شاید از آن نوشابه و یخ آید

دیدم که آب آمد بی‌مزه بود و بی‌گاز

گفتم که لوله‌ی آن چون ساق دلبران است

دیدم که لوله‌اش هست مانند گردن غاز

دیدم که شیر، شیر است، البته با خریدم

در عالم خریت یک باب تازه شد باز

مهدی پیرهادی

وطنز | بهترین شعرهای طنز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.