وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

#ایام_مسلمیه

#ایام_مسلمیه

در این دیار آمده ام تا ببینمت

آیا نصیب می شود آقا ببینمت

بهر وصال توست حضورم درین دیار

باور کنید آمده ام تا ببینمت

دلخسته تر ز عاشق بیچاره ات منم

لطفی ز توست گر من شیدا ببینمت

احرام عشق بر تن رنجور من ببین

دارم امید بهر مداوا ببینمت

وقتی شناخت از تو ندارم ، چه دم زنم

ای آشناتر از همه بازآ  ببینمت

رسوای عشق این دل بیچاره ی من است

باشد بعید با دل رسوا ببینمت

با یک نگاه کسب معارف کنم ز تو

مولا بیا بیا که در اینجا ببینمت

مولا بیا بجان سفیری که شد شهید

در بین اشک و ناله و نجوا ببینمت

مسلم گریست لحظه ی آخر بروی بام

یعنی حسین می شود آیا ببینمت

در کوفه نیست یاور و یاری برای من

ماندم غریب ، با دل تنها ببینمت

اینجا برای کشتنت آماده می شوند

آخر چگونه کشته به صحرا ببینمت

"یاسر" سرود مصرع آخر ، که می شود

در مصر عشق ، یوسف زهرا ببینمت

شاعر:

#محمود_تاری

[انامجنون الرقیه سلام الله علیها]

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.