وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

#ازطرف_خدا

#ازطرف_خدا

عالم ز برایت آفریدم، #گله_کردی

از روح خودم در تو دمیدم، #گله_کردی

گفتم که ملائک همه سرباز تو باشند

صد ناز بکردی و خریدم، #گله_کردی

جان و دل و فطرتی فراتر ز تصو

از هرچه که نعمت به تودادم #گله_کردی

گفتم که سپاس من بگو تا به تو بخشم

بر بخشش بی منت من هم #گله_کردی

با این که گنه کاری و فسق تو عیان است

خواهان توأم، تویی که ازمن #گله_کردی

هر روز گنه کردی و نادیده گرفتم

با اینکه خطای تو ندیدم #گله_کردی

صد بار تو را مونس جانم طلبیدم

از صحبت با مونس جانت #گله_کردی

رغبت به سخن گفتن با یار نکردی

با این که نماز تو خریدم #گله_کردی

بس نیست دگر بندگی و طاعت شیطان؟؟

بس نیست دگر هرچه که از ما #گله_کردی ؟؟!

از عالم و آدم #گله_کردی و شکایت

خود باز خریدم گله ات را، #گله_کردی..

همیشه شکر گذار خدا باش

و به آنچه داری قانع و شاد باش ‎‌‌‌

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.