وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

السلام علیک یا صاحب الزّمان

السلام علیک یا صاحب الزّمان

گلی گم کرده‌ام، می‌جویم او را

به هر گل می‌رسم، می‌بویم او را

گل من نِی بُوَد این و نه آنست

گل من مهدیِ صاحب زمان است

دلم اندر هوایش می‌زند پَر

شرر افکنده بر جانم چو آذر

خوش آن روزی که باشم یاورِ او

به مانندِ گدایان، بر درِ او

خوش آن روزی که من پروانه باشم

فدای آن گلِ یکدانه باشم

خوش آن روزی که من بر عهدِ دیرین

نثارِ او کنم این جانِ شیرین

الا ای گل، کجایی جان فدایت

چه باشد گر که گردم خاکِ پایت

ز دردِ انتظارت، جان به لب شد

تنِ فرسوده‌ام در تاب و تب شد

بسی رفتند و مُردند از فِراقت

ندیدند در جهان، آن روی ماهَت...

«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج.»

غریب تنها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.