وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

«چالش مصرع سوم، هجویه ولنتاین توسط شاعران راه‌راه»

«چالش مصرع سوم، هجویه ولنتاین توسط شاعران راه‌راه»

قسمت اول:

غوغا شده؛ امروز چه روزی‌ست مگر؟

گشته‌ست مغازه‌ها همه خر تو خر

هرچند که آریایی‌ام اما تو

برخیز برای من ولنتاین بخر

احد ارسالی

هرچند که آریایی‌ام اما تو

دستم رو بگیر و منو بردار و برو

یک خرس تپل بخر برایم عجقم

قرمزتر از این بکن ولنتاینم رو

حسن اویسی

یک خرس تپل بخر برایم عجقم

آئینه و گل بخر برایم عجقم

خواهی که مرا خرم کنی یک افسار

از  اون‌ور پل بخر برایم عجقم

سیدمحمد صفائی

خواهی که مرا خرم کنی یک افسار

بر گردن خود کن ببرم تا بازار

با کادوی خرس و قلب و یک‌کم شکلات

در باغ خراب قلب من عشق بکار!

فرشته پناهی

با کادوی خرس و قلب و یک‌کم شکلات

پیدا نکنی از اخم من راه نجات

من از تو توقعی ندارم گل من

جز بیست گرم طلا و یک شاخه نبات

احد ارسالی

من از تو توقعی ندارم گل من

چون قانع و خوب و سازگارم گل من

البته به نامم نکنی مالت را،

تا عرش رسد جیغ و هوارم گل من

فرشته پناهی

البته به نامم نکنی مالت را

یادم نرود دبّه هر سالت را

پس کادوی روز عشق یادت نرود

آمار تو را دارم و احوالت را

طاهره ابراهیم‌نژاد آکردی

وطنز بهترین شعرهای طنز

vatanz_ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.