وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

اتل متل باقالی...

اتل متل باقالی

مثل خودم باحالی

یه بوس برات میفرستم

با طعم پرتقالی

*

اتل متل خیارشور

خواهانتیم ما،بدجور

اینم از نوع شوری

برای رفع دوری

*

اتل متل سمبوسه

رفیق من چه لوسه!

نه زنگی نه پیامی

نه حتی یه سلامی

*

اتل متل عزیزم

نباشی من مریضم

هجر تو آتیشم زد

مار غمت نیشم زد

*

اتل متل رفاقت

مرام ما صداقت

باشی همیشه هستم

نباشی دل شکستم

*

اتل متل فسنجون

یه بوس میدی عزیز جون؟

بوس نمیدی دل بده

یه پیام خوشگل بده

*

اتل متل گلابى

دوست دارم حسابى

یه روز با خرج خودت

می برمت کبابى

*

اتل متل فسنجون

بامیه و بادمجون

من که تو رو دوست دارم

مخلصتم جیگرجون

بفرستین گروهاتون مدیر شب یلدا دعوتتون میکنن

پیشاپیش یلداتون مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.