وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

گیلان در روزی که گذشت (۱۵ آبان ۱۳۹۹)

گیلان در روزی که گذشت (۱۵ آبان ۱۳۹۹)

درمراسمی از 180 مداح  و مدیر هیات های مذهبی گیلان تجلیل شد. مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم گفت : دشمنان همواره درحال برنامه ریزی برای ضربه زدن به انقلاب هستند و ما باید خود را برای مقابله با دسیسه دشمنان آماده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت گفت : درسومین مرحله از رزمایش مردمی مواسات ، همدلی و کمک مومنانه و در آستانه سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا ، ۶۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ کارت خرید به ارزش 170 میلیون تومان بین آسیب دیدکان کرونا در سنگر و کوچصفهان توزیع شد.

پرداخت ۹۰ درصد مطالبات چایکاران فومنی. رئیس اداره چای فومن گفت: 5 هزار و 800 چایکار فومنی امسال از 2 هزار و 200 هکتار باغ  چای بیش از 8 هزار و 700 تن برگ سبزچای به ارزش بیش از ۳۴ میلیارد تومان برداشت کردند که تاکنون ۳۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.       

فرماندار رشت در نشست شورای بهداشت گفت : اداره ها باید رابط پزشکی خود را به شبکه بهداشت و درمان رشت معرفی کنند تا این رابط ها با آموزش، به عنوان سفیران سلامت در اداره ها  دستورات ستاد کرونا را اجرا کنند.                      

فرماندار آستارا در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: وضعیت این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز و شمار مبتلایان آن رو به افزایش است . مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا هم گفت: به صاحبان ۳۲۷ واحد صنفی که در دوران شیوع کرونا آسیب دیدند، ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت شد.

فرمانده انتظامی رودبار گفت : ماموران انتظامی لوشان در بازرسی از یک دستگاه کامیون ، 13 تن چوب قاچاق کشف کردند. سرهنگ حمیدرضا فیضی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 23 میلیون تومان برآورد کردند گفت: راننده به مراجع قضائی معرفی شد.      

معاون فرماندار صومعه سرا در نشست شورای بهداشت گفت  :  برای پیشگیری از آنفولانزای پرندگان مانور مقابله با آنفولانزای فوق حاد طیور در روستاهای شهرستان صومعه سرا برگزار می شود .

iribnews_guilan

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.