وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

یک سازمان هستم جهانی، از کمک‌هام

یک سازمان هستم جهانی، از کمک‌هام

از قدردانی‌های من در دم تشکر

دارم حمایت‌های مالی می‌کنم، پس

از پول‌های کیسه حاتم تشکر

هستم هوادار نژاد آدمیزاد

غیر از سفیدان، از بقیٓه کم تشکر

من حامی هرجانور یا هر گیاهم

پس از تبر، صیاد، از آدم تشکر

من حافظ یک آسمان پاک و صافم

از غلظت ذرات دود و دم تشکر

نصف جهان درگیر قحطی و گرسنه

از کل ولخرجان خوش‌اشکم تشکر

*از خودکشی هم ما حمایت کرده‌ایم و

لعنت به داروهای بد، از سم تشکر

غرق عزا هستند کلی خانواده

از جنگ‌افروزان این عالم تشکر

با خون دل خوردن ترور می‌کرده قاتل

از سوی مادرهای در ماتم تشکر

در جنگ‌ها از دور از ماها تشکر

اما جلوتر از دژ محکم تشکر

اکنون سعودی‌ها! یمن هم کودکانش

دارند از لطف شما هر دم تشکر

محدثه مطهری

وطنزبهترین شعرهای طنز

vatanz_ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.