وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

اشعار برگزیده برای «جشنواره‌ی تک‌بیت وطنز» تقدیم می‌شود به *«جناب آقای صادق زیباکلام»*

اشعار برگزیده برای «جشنواره‌ی تک‌بیت وطنز»

تقدیم می‌شود به *«جناب آقای صادق زیباکلام»*

 دست‌به‌دست کنید برسه به دست‌شون.

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

لااقل کبریت ده تا خویش را روشن کنم

علیرضا تیموری

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

زیر پای لشگرت من دست افشانم چو گل

علیرضا تیموری

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

در پرش از پرچم تو جان برافشانم چو شمع

سارا رمضانی

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

پس بریز آبی که من بدجور سوزانم چو شمع

فرشته پناهی

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

زود فوتم کن فقط بدجاست جای سوزشم

فرشته پناهی

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

لیبرالم عشق آمریکا درونم گشته جمع

حسن اویسی

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

هیکل نافرم تو با نور کم زیباتر است

سوده سلامت

در وفای هجر تو مشهور خوبانم چو شمع

تا بدانجا که نماند از من به‌غیر از دوده‌ای

زاهده شاد

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

قبله حاجات من کاخ سفید است و فرنگ

مجید سهیلی

وطنزبهترین شعرهای طنز

vatanz_ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.