وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

غدیریه

غدیریه

مرا  ز دل همه عشقِ امیر می‌جوشد

بیا؛ ببین که از این خُم، غدیر می‌جوشد

بیا؛ ببین که چه مستانه عشق می‌بازد

به پای عشق فتاده‌ست و سر می‌افرازد

دلم شراب، دلم خُم ،دلم صَبوحِ الست

دلم دلم دلِ شیدا، دلم دلم دلِ مست

لقایِ ساقیِ ما خود شرابِ مشتاقی‌ست

چه جای خواستنِ آب کوثر از ساقی‌ست

بخوان علی را، آن عون در نوائب را

بخوان علی را، آن مظهرالعجائب را

بخوان علی را، بعلُ ‌البتول را، ای دل

بخوان علی را،، نفسُ ‌الرسول،  را ای دل

علی علی علی ای جلوه‌گاه یزدانی

علی علی علی ای حجت مسلمانی

علی علی علی ای سَطوت خداوندی

که جان خصم خدا را به   لرزه افکندی

علی علی علی ای  میر صَفوت اللهی

گدای درگه  تو بر جهان کند شاهی

پناه امت و یعسوب دین، امام علی

نماد الفت و تفسیر اعتصام علی

علی تجسم رحمت، علی تجسم جود

علی وداد،  علی  مظهر صفات  ودود

غدیر، پرتوی از مهر  جاودان علی است

غدیر، قطره‌ای از بحر بی‌کران علی‌ است

غدیر آینۀ حق‌نمای تاریخ است

غدیر فصل بصیرت‌فزای تاریخ است

خُمِ غدیر که مستی‌فزای عشاق است

پر از صبوح الست و شراب اشراق است

بیا به باغ ولایت بخوان از این دستان

که عطر نام علی می‌وزد از این بستان

سعید_سلیمان_پور

عید سعید غدیر خم مبارک

bolfozool

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.