وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

برمدارعشق

برمدارعشق

دلم هوای بقیع دارد و غم صادق

عزا گرفته دل من ز ماتم صادق

دوباره بیرق مشکی به دست میگیرم

زنـم بـه سینـه که آمـد محـرم صـادق

سلام من به بقیع و به تربت صادق

سلام من به مدینه به غربت صادق

سلام من به مدینه به آستان بقیع

سلام من به بقیع و کبوتران بقیع

سـلام من بــه مـزار معطـّر صـادق

به مثل ماه درخشدبه آسمان بقیع

سلام من به ششم ماه فاطمیّ بقیع

سلام من به گل یـاس هاشمیّ بقیع

ز بسکه کینه و غربت به هم موافق شد

هدف به تیر جسارت امام صادق شد

همانکه فاطمه رابین کوچه زدگویا

ز کینه قاتل این پیرمرد عاشق شد

امام پیر و کهن سال شیعه را کشتند

امان که روح سبکبال شیعه راکشتند

فضای شهر مدینه بیاد او تار است

هنوزسینهٔ‌ آن پیرعشق خونباراست

هنوز می‌کشد او را عدو به دنبالش

هنوزهم زعدویش دلش به آزاراست

هنوزتلخی کامش به حسرت شهدی است

هنوز چشم دلش بر رسیدن مهدی است

شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.