وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

کبوتر حرمی ام ... ولی بدون حرم ...

کبوتر حرمی ام ... ولی بدون حرم ...

حسین جانم ...

مگر قرار نشد کربلایی ام بکنی ؟

ترحمی به غم این جدایی ام بکنی ؟

کبوتر حرمی ام ... ولی بدون حرم ...

مگر قرار نشد که هوایی ام بکنی ؟

به استکان عراقیِ اربعین سوگند ...

نشسته ام که تو مهمان چایی ام بکنی

شدم حسینیه و لَنگ مقدمت هستم

مگر قرار نشد رونمایی ام بکنی ؟

به پشت میله ی زندانِ نفس ، محبوسم

نمی شود که تو فکر رهایی ام بکنی ؟

گناه کردم و فرسنگ ها عقب رفتم

امید هست ، که اصلا خدایی ام بکنی ؟

به آبروی تو سوگند ، آبرو دارم ...

نشسته ام که بیایی عَبایی ام بکنی

چه غبطه ها که نخوردم به کاروانِ شهید

به این امید ، که شاید فدایی ام بکنی

#السلام_علی_ساکن_کربلا

#امیری_حسین_و_نعم_الامیر

#اللهم_ارزقنا_کربلا

#رضا_قاسمی

t.me/rezaghasemi133

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.