وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

خداوندا کمک کن من رئیس جمهور فردا شم

خداوندا کمک کن من رئیس جمهور فردا شم

کلید اَنداز قفل مشکلات کل دنیاشم

بدون رنگ و آرایش بدون ذره ای گیریم

من آن معشوق رویایی خانوم زلیخا شم

نه از یوسف شدن بگذر حسادت میکنن مردم

که یکهو باعث دزدی بنیامین بابا شم

خدایا خواب بودم رفت بالا قیمت بنزین

و من جرات نمیکردم که از خواب خودم پاشم

خداوندا تو کاری کن که راه خدمتم واشه

و من هم زیر بار خدمت و سازندگی تا شم

خدایا وعده ی صدروزه دارم توی برنامم

که حل شه مشکلات و من توی قلب همه جاشم

و داماد و عروس و بچه های من برن مجلس

و من از این همه خدمت فقط غرق تماشا شم

توافق میکنم با هرکه تو دنیا سری داره

توافق مینویسم که صمیمی با یو اس آ شم

کری قول داده تضمین میکنه اونو دیگه حله

نوشتم کل برجامو فقط دنبال امضاشم

محمد سلامی

وطنز | پایگاه شعر و ترانه طنز

vatanz_ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.