وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

امام_حسین مناجات_امام_حسین شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب

امام_حسین مناجات_امام_حسین

شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب

شبِ جمعه است و دلم کرببلا می خواهد

کربلا هم که دلِ غرقِ صفا می خواهد

چه کنم من که ندارم بجز این قلبِ سیه

دلِ من از تو حسین قدری جلا می خواهد

روضه ی آب و عطش گر چه ملول است ولی

دلِ بشکسته و صد شور و نوا می خواهد

شبِ جمعه است و سرم شورِ حرم افتاده

وا که این صحنه عجب حال و هوا می خواهد

آخر این غرقِ گنه را چه به این حال و هوا

جانِ من جرعه ای از آبِ شفا می خواهد

عاشقم در سرِ خود شوقِ زیارت دارم

زیرِ پرونده ام امضای شما می خواهد

باز پروانه ی دل طالبِ شمعِ رخِ توست

این تبِ عشق مگر چون و چرا می خواهد؟

کی شود قسمتِ من بارگهِ کرببلا

دلم عطرِ حرمِ شاهِ ولا می خواهد!

شاعر:هستی_محرابی

اشعار ناب آئینے

shere_aeini

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.