وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

این جمله حک کنید به سنگ مزارِ من

این جمله حک کنید به سنگ مزارِ من

عشقِ حسین(ع) تا به ابد افتخارِ من

ما را برای روضه فقط آفریده اند

این گریه هاست رمزِ ثُبات و قرارِ من

یک قطره اشک را به طلا هم نمی دهیم

دل را محک زنید و بسنجید عیارِ من

شادی به جای خود، غم و نوحه به جای خود

حُبِّ علی(ع) و آلِ علی(ع) اعتبارِ من

بر سینه می زنیم سنگ تو را فقط

ذکر حسین(ع) تا به قیامت شعارِ من

نـوکــر_نـوشــت:

حـسـیـن_جــان

من گدایی درت را دوست می‌‌دارم #حسین

سائلان محضرت را دوسـت می‌‌دارم حسین

دستبوس نوکرت‌ بودن برای من بس است

نوکری نوکــرت را دوســت می‌‌دارم حسین

صلی الله علیڪ یا سیدناالمظلوم

یااباعبدالله الحسین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.