وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

در محضر ارباب...

در محضر ارباب...

السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

شب جمعه است دلم کـرب و بلا میخواهد

در حـرم حال مـناجـات و بکـا میخواهد

شب جمعه ست دلـم شـوق پریدن دارد

بوسه بر پهنه ی ایوان طلا میخواهد

حال و احوال دلم خوب نمیباشد چون

خفقان دارد و از عشق هـوا میخواهد

آه ای کرببلا سختتر از هجران چیست؟

دل من آمده در صحن تو جا میخواهد

اغنیا کعبه ی خود را به تو ترجیح دهند

کـربلا، حضرت ارباب #گـدا میخواهد؟

روح مجروح من از نوح حرم کرده طلب

مرهمی مرحمتم کن که دوا میخواهد

تنگـدستم ولی از برکت آقـا شـاهـم

بی نیاز است ولی باز مرا میخواهد

نـوکـــر_نـوشـت:

حـسـیـن_جـان

شب جمعه ست دلـم حال و هوایــی دارد

کـربـلا رفتــــه، دلــش درد و بـلایی دارد

زیر لب زمزمه کردم دو سه تا واژه ی ناب

کــربلا، چـای  عـراقـی، چه  صفایی دارد

صلی الله علیڪ یا سیدناالمظلوم یااباعبدالله الحسین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.