وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

السلام علیک یا صاحب الزمان

السلام علیک یا صاحب الزمان

گلی گم کرده ام می جویم اورا

به هر گل می رسم می بویم اورا

گل من نی بود این ونه آنست

گل من مهدی صاحب زمان است

دلم اندر هوایش میزند پر

شرر افکنده بر جانم چو آذر

خوش آن روزی که با شم یاور او

بمانند گدایان بر در او

خوش آن روزی که من پروانه باشم

فدای آن گل یکدانه با شم

خوش آن روزی که من بر عهد دیرین

نثار او کنم این جان شیرین

الا ای گل کجایی جان فدایت

چه باشد گرکه گردم خاک پایت

زدرد انتظارت جان به لب شد

تن فرسوده ام در تاب و تب شد

بسی رفتند ومردند از فراقت

ندیدند در جهان آن روی ماهت

نبوی  گرگانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.