وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

تو تصویر نگاه تو یه حس مبهمی دیدم،

تو تصویر نگاه تو یه حس مبهمی دیدم،

غرور تو شکستم  داد ولی من باز جنگیدم.

دیگه حتی به آیینه دلم بعد از تو بد بینه،

عزیزم بار این دوری واسه این شونه سنگینه.

نشستم رو به تصویرت دارم با اشک تر میشم،،

تو ترکم کردی و هر شب، دارم بیچاره تر میشم.

سراغت رو من این شبها از این ابیات میگیرم،

تو خو کردی به این دوری، منم با شعر درگیرم.

اسیرم کرده تنهایی، گلم! بعد از تو داغونم،

شکستی استخونامو، میخوام پاشم نمیتونم.!

به من بد کردی و از من گرفتی آرزوهامو،

تو مشتت روح من له شد، بهم پاشیدی دنیامو.

تظاهر میکنم هستی به این بودن تظاهر کن،

واست میدونم آسون نیست ولی یک شب تصور کن.

تصور کن که من هستم تو هم هستی تو این خونه،

فقط یک شب تظاهر کن که قلبت با من آرومه.

سعدی محمودی

heydarzadeh_channel

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.