وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

نازنین دختر گیلانِ مه

نازنین دختر گیلانِ مه

گل کنم غنچه بارانِ مه

گرمه باد تا کی دمه

دیل میشین یکهو فیبه

می چومه آروس دیبه

باغ واستی

 

تا کی دونیا دونیایه

ماهی خانه دریایه

تکودو می امریه

راستی راستی

 

سوکوله داد آسمان شه

داد امره جــ میان شه

اگه میخنده سرجانیه

بیرون از درجک می صدا نیه

 

می چومه سو با کوتامه

صبح آفتاب می غلامه

اکه ایوان پهن کنم بج

چیچینی کار پاک تمامه

 

نازنین دختر گیلانِ من

گل کنم غنچه باران من

گرمه باد تا که دمه

دیل میشین یکهو فیبه

می چومه آروس دیبه

باغ واستی

 

تا کی دونیا دونیایه

ماهی خانه دریایه

تکودو می امریه

راستی راستی

 

شعر از : زنده یاد شیون فومنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.