وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

من فقیری بینوایم دوستت دارم حسین

سائل کـرب و بلایم دوستت دارم حسین

رِند عالم سوزم اما تا به اسمت می رسم

نوکری بی دست و پایم دوستت دارم حسین

هر که هستم خوب یا بد، دوزخی، اهل بهشت

بی خدایم، با خدایم دوستت دارم حسین

من بهشت بی تو را پس دادم آقا سالـهاست

ساکـن بزم عـزایم دوستت دارم حسین

تربت تـو جـای خود‌ دارد، غبار زائرت

بارها داده شفایم دوستت دارم حسین

اینکه در داغ تو اشکی دارم و سینه زنم

مادرت کرده دعایم دوستت دارم حسین

لطف زینب شاملم شد اکبرت دستم گرفت

با غــم تـو آشنایم دوستت دارم حسین

در میان هـرولـه بر سینه میکـوبم اگـر

با رقیه همنوایم دوستت دارم حسین

لنگ لنگان خویش را تا پای نیزه می رساند

ای پدر بشنو صدایم دوستت دارم حسین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.