وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

پروردگارا ... گوش؛ به این - آدم کُن

پروردگارا ... گوش؛ به این - آدم کُن

وامانده ‌ بند ِ دل؛ آن را -  محکم کُن

از مال ِ  این دنیا؛ چیزی نمی‌خواهم

در  راه ِ   اهدافم؛  مرا  -  مصمّم کُن

از وعده‌ی ِ  بهشت؛ کمی - نشانم ده

دنیا   و   آن  دنیا  -   بعداً  جهنّم کُن

بسیار  -  دیدم من؛  شما  عطا کردی

بنما؛  نگاهی تو -  جام ِ  مرا  جم کُن

بگو؛  که دل داری - از ما؛  خبر داری !؟

کمتر - دل ِ  ما  را؛  ویرانه‌ی ِ  بم کُن !

مگر؛  شما   این  خلق  -  نیافریده‌ای !؟

قاطی ِ مخلوقات؛ کمتر، شما  غم کُن !

می‌خواهم  از تو - این  قامتم  فقط:

ای‌خالقِ هستی، پیش ِخودت خم کُن

کُفر   مپنداری  -   گر  که،   بگویمت:

به خلق ِ  پُر دردت،  کمتر -  ستم کُن !

زبان؛  شَوَد  لال -  چشم؛  شَوَد  کور

کُفر،  اگر  این بود؛  دستم  -  قلم کُن

دلیل ِ  جُرم ِ  ما؛  بپرس  -   بگویمت

شاید؛ قبول اُفتاد -  بعد ... مُتّهم کُن

داغ‌و غم‌و هجران، درد و کم ِ دوران !

یک‌جا؛ این‌ها را -  با هم  مجسّم کُن

گر؛  کم  نیاوردی  -  تو؛  تاب  آوردی

آن‌گاه؛  ما را  تو -  رسوای ِ  عالم کُن

درد ِ دلِ من هیچ، این‌یک اجابت کُن

عیبی ندارد،  بعد؛  جایم -  جهنّم کُن !

با من  معامله  -  بنما  ...  ای  یزدان

من؛ خواهشی دارم -  لطفاً؛  کرَم کُن

بی مادرم؛ هیچم - عُمرش نما افزون

هرچه که‌می‌خواهی؛ عُمرِ مرا کم کُن

حسن_جهانچی

۲۰ بهمن‌ماه - ۱۳۹۷

HasanJahanchi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.