وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)
وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

وبلاک شخصی هادی لطفی پیربستی ( اشــــــــــــعارجمع آوری شده)

جانم رضا جانم رضا

جانم رضا جانم رضا

ای جان جانانم رضا

==

من دست خالی آمدم

دست منو دامان تو

سرتا به پا دردو غمم

دردمنو درمان تو

اکنون منم مهمان تو

کولطف وکواحسان تو

جانم رضا جانم رضا

ای جان جانانم رضا

==

من از ازل جامانده ام

من مانده و وامانده ام

یاخوانده یا ناخوانده ام

اکنون منم مهمان تو

کولطف وکواحسان تو

جانم رضا جانم رضا

ای جان جانانم رضا

==

توهرچه خوبی و من بدم

من برتو روی آورده ام

من آبرو آورده ام

اکنون منم مهمان تو

کولطف وکواحسان تو

جانم رضا جانم رضا

ای جان جانانم رضا

=

پای من از ره خسته شد

بال وپرم بشکسته شد

درها برویم بسته شد

درمی زنم درمی زنم

اکنون منم مهمان تو

کولطف وکواحسان تو

جانم رضا جانم رضا

ای جان جانانم رضا

==

گفتی بتوسر می زنم

گفتی بیا من آمدم

گفتم منم درمی زنم

در رامکرر می زنم

اکنون منم مهمان تو

کولطف وکواحسان تو

جانم رضا جانم رضا

ای جان جانانم رضا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.